27 Ağustos 2015 Perşembe

Bepanthol Cilt Bakım Kremi #Trnd Projesi!

Herkese Merhabalar, 

30.07.2015 Tarihinde başlayan trnd projesine bende katılmıştım ve 12.08.15 tarihinde proje de yer almaya hak kazandığımı öğrendim, ürünlerde sevdiğim ve güvenilir, çocuklarımda da tereddüt etmeden kullandığım bir marka olan bepanthol cilt bakım kremi!

Paketin içerisinde 1 tane büyük boy (100 g) bepanthol ve 40 adet (3.5g) mini boy bepanthol bulunuyordu, ekstradan anket,bilgi ve form kağıtları da mevcut.

Benimde daha önce kullandığım ve güvendiğim bir ürün olduğu için deneme boylarını korkmadan çevreme ve akrabalarıma denemeleri ve fikirlerini paylaşmaları için dağıttım.

hanifekayaofficial, bepanthol, bepanthol ile gücünü göster

Kısaca üründen bahsetmek gerekirse, 60 yıllık bir geçmişe sahip ve ülkemizde 2012'den beri satışta!

Ürün cilt bakım kremi, cildin yenilenmesine yardımcı olur
cildin kurumasını ve pul pul dökülmesini,çatlaklara, kızarıklıkların giderilmesine yardımcı olur.

En önemlisi de, koruyucu madde ve renklendirici,parfüm içermemesi!

hanifekayaofficial, bepanthol, bepanthol ile gücünü göster


Benim ürün için şahsi yorumlarıma gelecek olursak ;

Cilt bakım kremi fakat oğlumun ayağındaki çatlaklar için kullandım ve kısa bir süre içerisinde iyileştirdi.

Bazı arkadaşlar ciltlerinde tüylenme yaşadıklarını dile getirmişti fakat 2. tüp'ü bitirmeme rağmen ve daha öncesinde kullandığım için tüylenme sıkıntısı yaşamadım.

hanifekayaofficial, bepanthol, bepanthol ile gücünü göster

En önemlisi de kızımda boynun birden uzaması ile bel çevresinde yırtılmalar oluşmuştu ve geçen sene bepanthol'u kullandım sonuç olarakta memnun da kaldım.

Zaten ürün içeriğinde de çatlaklara iyi geldiği de belirtilmişti.

hanifekayaofficial, bepanthol, bepanthol ile gücünü göster

Önümüzde ki günlerde de hem dağıttığım kişilerde kullanım fikirlerini ve kendim de detaylı kullanım sonucu yorumlarımı paylaşacağım.

Sevgili trnd ailesine bu proje ve ürünler için çok teşekkür ederim.
Başarılarınızın devamını dilerim.

Sevgiler! :)

6 yorum:

  1. Bepantol güzel bir ürün.. Ben de sıklıkla kullanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel ve ailenin tüm bireylerinin kullanabileceği bir ürün : )

      Sil
  2. 38.izleyiciniz oldum
    bende bepantholden memnunum

    http://www.lerzankaradan.com/2015/08/bepanthol-ile-gucunu-goster.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim izleyicim olduğunuz için evet bende bepantholden çok memnunum : ) sevgiler

      Sil
  3. her işe yaraya süper bir krem bu evde hep olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız öncesinde de evimde bulundurduğum bir ürün : )

      Sil