21 Mart 2016 Pazartesi

Vernel Max Taze Gül Yumuşatıcı Kullanım Deneyimlerim

     Merhabalar herkese uzun ama çok uzun bir aradan sonra tekrar yeni bir yayın da sizlerle olmaktan 
çok mutluyum.
Bu yayında kısa bir süre önce trnd'den gelen mail ile yeni proje çalışmasında oldum,vernelin yeni yumuşatıcısını tanıtmak amacıyla ürünleri elime çok kısa bir süre içerisinde ulaştırdılar ve hemen kullanma ve çevreme deneme amaçlı vermek fırsatım oldu.

 Gelen koli içerisinde ;

             Vernel Max ile ilgili bilgiler içeren proje kitapçığı
              720ml Vernel Max taze gül konsantre çamaşır yumuşatıcı
              paylaşmam için 40 adet denene paketi (48 ml)
              20 adetVernel Max % 20 indirim kuponu

Evet ürünü hemen deneme şansım oldu gerçekten ürün güzel ve beklentileri karşılıyor kokusu şişenin kapağını açtığınız an his ediliyor zaten kalitenin adı belli sık çamaşır yıkayanlar bilir sık sık yıkama sonucu renkler solar orjinal yumuşaklığını zamanla kaybeder giysiler işte Vernel Max burda devreye giriyor renkleri koruyor  yumuşaklık verip esnek hale getiriyor.gerçekten ütülemek daha kolay bir hale geliyor uzun süre kokusunu koruyor hatta bazı çamaşırları ütü bile gerektirmeden dolabınız kaldırabilirsiniz.Özellikle doğru miktarda kullanıldığı zaman yumuşatıcının daha iyi sonuçlar verdiğini biliriz ev hanımları olarak işte hem kalıcılığı hem yumuşaklığı tabiki kokusunun daha uzun kalmasını sağlamak için doğru kullanım çok önemli daha öncede kullandığım bir marka düşünmeden denedim.Çamaşırı bol çıkan bir evim olduğu için doğru ürünleri kullanmak benim için önemli sizde benim gibi düşünüyorsanız Vernel Max Taze Gül konsantre yumuşatıcı aradığınız yumuşatıcı olabilir denemenizi tavsiye ederim.

Vernel Max Taze Gül Yumuşatıcı Kullanım Deneyimlerim, hanifekayaofficial

Ürünü denem ve bu projede yer alma şansı verdiği için trnd ye çok teşekkürler çok güzel ve neşeli bir çalışma oldu benim için deneyim kazandım sevgiler trnd umarım başka bir projede tekrar çalışırız...
Evet benden şimdilik bu kadar başka bir yayında tekrar görüşmek üzre kendinize iyi bakın sağlıkla hoşçakalın    
       
                                                                                   Sevgiler












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder