2 Haziran 2015 Salı

Gelinlik Modelleri

 Merhabalar

    Yorucu bir günden sonra nihayet sizlerle buluşmak için bilgisayarımın başına geçtim.
 Bugün istedim'ki  nişan ve düğün sezonu açılmışken bende 2015 yılı gelinlik modellerinden bir
kaç parça sunmak sizlere.Gelinlik seçmek çok zor bir iş sıkıntılı o anda ağlayacak halde sinirli ve  çekilmez olursunuz sizi kimsenin anlamadığını düşünür gününüzü rezil edersiniz,yanlış gelinlik    seçimide tam bu noktada oluyor biran evvel alıp bu günün bitmesini istersiniz.Bunu kendinize      yapmayın sakin olun içinize sineni alın rahat olursanız seçiminizde bir o kadar sağlıklı olur sonuç itibariyle gelinliği siz giyeceksiniz bunu unutmayın kesinlikle ben de bu noktada istedim'ki fikir açısından yardımcı olsun sizlere diye böyle bir yayın yapmak istedim,umarım beğenir ve sizler için
faydalı olur....



2015 sonbahar koleksiyonundan bir parça duvağıyla birlikte yada duvaksız da kullanabileceğiniz bir gelinlik modeli çok zarif olacaksınız... 

Gelinlik Modelleri hanifekayaoffical

 Straplez bir gelinlik modeli daha üst tarafı dantelli bu model kabarık etekleriyle tek kelimeyle harika
belki'de tam aradığınız bu farklı saç modelleriyle'de kullanabilirsiniz.



Gelinlik Modelleri hanifekayaoffical


Etek ve sırt detayındaki danteller ayrı bir hava katmış gelinliğe şık ve narin olduğu her halinden belli ediyor gelinlik kendini eminim göz alıcı olacaksınız böyle bir model tercih edebilirsiniz...

Gelinlik Modelleri hanifekayaoffical

Balık gelinlik modeli sevenler için güzel bir seçim olabilir su dalgası saç modeliyle farklı ama daha güzel bir görüntü oluşturabilirsiniz...


Gelinlik Modelleri hanifekayaoffical

Fransız dantelli bu gelinlik hafif,rahat ve farklı oluşuyla zaten fazla söze gerek bırakmıyor.Prenses olacaksınız resmen bu modelle...



Gelinlik Modelleri hanifekayaoffical


Bu model'de 2015 imzası taşıyan bir gelinlik şapka detayını ben pek beğenmedim ama o hariç güzel ve sadelikten yana olanlar için mükemmel bir seçim olabilir.


Gelinlik Modelleri hanifekayaoffical


Straplez ve boncuk işlemeli bu gelinlik modeli hareketli eteklere sahip balık formlu gelinlik bütün gece sizinle dans edecek şıklık ve sadelik bir arada duvak detayı harika aradığım bu diyeceksiniz...


Gelinlik Modelleri hanifekayaoffical

Evlenecek ama halen gelinlik seçimini yapamayanlar için geldi bu yayınım umarım beğenirsiniz
ve gene umarım aydınlatıcı olmuştur.Bende evlenecek çiftlerimize saadetler diliyorum şimdiden
bu günlük benden bu kadar ben seçerken yoruldum gelin adaylarına Allah kolaylık versin ,kendinize iyi bakın sonraki yayında görüşmek üzere.


                                                 Sevgiler :)







22 yorum:

  1. Hepsi de şık ve asil modeleler.. Giyeceklere uğur getirsin..:)

    YanıtlaSil
  2. Allah her genc kiza mutlulukla giymeyi nasip etsin hepsi cok guzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğeni için amin inşallah :)

      Sil
  3. güzelmiş gelinlikler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız bende beğenerek seçtim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Evet güzel bir model evlenecek olanlara Allah nasip etsin inşallah :) Sevgiler

      Sil
  5. 3 numaradaki çok şık......

    YanıtlaSil
  6. Biz bitirdik o şleri:))
    Paylaştım belki kararsızlar arsa işlerine yarar. 3.sıradakine bayıldımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet haklısınız fikir tadında olsun bende 3.sıradaki gelinliği çok sevdim :)

      Sil
  7. Çok güzel modeller.

    YanıtlaSil
  8. Ayy hepsi çok güzel, bir gün bana da nasip olursa giyerim inşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah zamanı geldiğinde nasip olur hayırlısıyla :)

      Sil
  9. Ayy gördükçe insanın evlenesi geliyor :) Hepsi birbirinden şık ve güzel, peri kızı gibi.. Emeğinize sağlık :) Sevgiler <3
    http://www.duygugoker.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız bende aynı fikirdeyim.Teşekkür ederim beğendiğiniz için :) Sevgiler

      Sil
  10. hepsi de çok güzel
    okuyuculara bizim tavsiyemiz ise hayallerdeki gelinlik değil, size yakışan gelinlik olmalı
    hayallerindekini giyecez diye çok başarısız olanlar var malesef
    bol bol model denesinler..

    YanıtlaSil
  11. hepsi çok güzel :) http://myapplesugar.blogspot.com.tr/ sayfamı beklerim :)

    YanıtlaSil