4 Haziran 2015 Perşembe

MuSic Cafe


                                                              Merhabalar

         Bu gün sizlere defalarca önünden geçtiğim yıllardır varlığını bildiğim ama ilk defa içerisine dinlenmek ve bir kahve molası vermek için oturduğum bir cafe'den bahsetmek istiyorum.Belki sizinde İzmir'in güzel ilçesi Bornova'ya yolunuz düşerse bir mola vermek için sakin tarih ve müzik kokan bu güzel ve aynı zamanda diğer cafelerden farklı mekana uğramanızı tavsiye ederim. Tavanlarına eski kitaplar asarak farklı bir dekor oluşturmuşlar bende sahiplerinden resimlemek için sizlere bu güzel görüntüleri gösterebilmek için izin istedim,sağolsunlar beni geri çevirmediler ve istediğim gibi resimleyebileceğimi  söylediler.Takdir edersiniz'ki müşterileri rahatsız etmemek için sınırlı olarak çekim yaptım.


MuSic Cafe hanifekayaoffical


         Evet Bornova küçük parktan büyük parka çıkarken mevki, içerisinde eski sobalar,pikaplar,kasetler,kitaplar dolu ve daha neler neler çok büyük bir yer iki kat büyük bir bahçesiyle süper,ben hepsini resimleyemedim müşterilerden dolayı ama görülmeye değer diyorum...


MuSic Cafe hanifekayaoffical

Ege üniversitesi olduğu için yakınlarında öğrenci ağırlıkta kahvenizi içerken yada karnınızı doyururken sohbete doyum olmayacak bir mekan zeka oyunları,tavla daha bir sürü oyun var.Çalışanlar çok kibar ve suratsız değiller bu güzel...önemli.

MuSic Cafe hanifekayaoffical

                Siz kahvenizi yudumlarken gözünüzü tarih kokan bu yerden alamayacaksınız.

MuSic Cafe hanifekayaoffical

     Bu sadece benim görüntü'lüyebildiğim  o kadar çok kitap varki anlatamam ve okunması için konduğu gibi dekoratif olarak'da düşünülmüş.Müşteriler kimi oyun oynarken kimi bir kitap seçmiş kahvesini, çayını yudumlarken okumanın keyfini sürüyor...


MuSic Cafe hanifekayaoffical

  Farklı bir dekor olarak kitapları tavana asmaları bana çok güzel geldi çok müşterisi olmasına rağmen sakin ve kimse sizi rahatsız etmiyor bağara ,çağara konuşan olmadığı için kafanızı dinleyebilirsiniz. Ayrıca her yönden temiz bir ortam olduğu belli....

MuSic Cafe hanifekayaoffical

        Eşsiz müzikler eşliğinde dinlenmek mümkün servis temiz ve hızlı o da hepimizin aradığı özelliklerden biri bence bu yönleriylede beğendim cafeyi,Sizi rahatsız eden gözler yok...

MuSic Cafe hanifekayaoffical

Eski kasetlerden şekerlik yapmışlar her masada kullanmışlar sakin bir sokak ve serin bir yer burası..


MuSic Cafe hanifekayaoffical

       Dediğim gibi cafenin her yeri kitap ve tarih kokuyor sizde kitap sevenlerdenseniz benim gibi o zaman tam size göre olabilir...Eğer yolunuz düşerse bir görün bana bu güne kadar gittiğim cafelerden çok farklı geldi, keyifle kahvemi yudumlarken dinlendiğimi hissettim.Farklı yerler görmek kolay değil artık her yer birbirinin aynı oldu ama burası sıra dışı ve güzel fiyatlarda gayet uygun...benden bu kadar kendinize iyi bakın sağlıkla kalın görüşmek üzere.


                                                                                                      Sevgiler :)





                                 










23 yorum:

  1. Güzel bir keşif olmuş sizin için. Çok hoş bir ortam...Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten farklı yaşanılır bir mekan .Güzel .Mekana giden kendini evinde sanıyor olmalı..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şahsım adına ben rahat ettim orada umarım sizde bir gün gitme fırsatı bulursunuz.Sevgiler :)

      Sil
  3. Ne kadar güzel ve cici bir kafeymiş.

    YanıtlaSil
  4. Resimlerden ve sizin anlatımlarınızdan anladığım kadarı ile hoş ve keyifli bir ortam.Bende izmir'liyim bornova'ya biraz uzağım ama kimbilir belki birgün yolum düşer ve bu güzel mekanda bir kahve içerim.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah yolunuz düşer bu arada beğendiğiniz için teşekkürler şimdiden afiyet olsun...Sevgiler :)

      Sil
  5. amanınn çok güzelmiş burası:)) benim (gelin) kızım da oğlum da kitap kurtları burayı çok severler eminim. İzninle paylaşıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten çok güzel bir yer beğendiğiniz için çok teşekkür ederim. Tabiki :) sevgiler

      Sil
  6. çok hoş bir mekana benziyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklılık arayanlar için gerçekten hoş ve gizemli her köşesi tarih kokuyor inanın. :)

      Sil
  7. çok güzelmiş kitaplara arasında kahve ile kaybolmak isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar sadece benim karelere alabildiğim o kadar çok kitap var ki görmek dokunmak hissetmek lazım...:)

      Sil
  8. çok güzel ve orjinal bir yermiş, bornovalılar şanslı desenize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet galiba şanslıyız bu anlamda yolunuz düşerse mutlaka uğramanızı tavsiye ederim.

      Sil
  9. ayyyyyyy çok güzel bir mekanmış bayıldım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel beğendiğinize memnun oldum...:)

      Sil