1 Haziran 2015 Pazartesi

Alyans Modası

  
               Merhabalar,evet bu gün yayınım da alyans ve tektaş modellerini kullanmak istedim,malum   düğün ve   nişan sezonu açılmış bulunuyor hepsine mutluluklar diliyorum öncelikle.Evet ben bu     gün istedim ki,düğün,nişan telaşı içinde  bir de bunun telaşına girmeden karar aşamasında bir nebze yardımcı olmak yada 2015 yılı alyans modasından'da görseller sunarak yeni sezondan haber vermek,evet herşeyin modası olduğu gibi bununda modası var.Alyans sadece bir yüzük değil,
   özellikle bayanlar için daha fazla önem taşıyan bir simge bence her parmakta farklı bir,                  
 görüntüye bürünen alyanslar artık yanlız değiller muhakkak yanında bir tektaş'la bütünlük sağlanıyor bu'da parmaklarda alyans ve tektaşın ayrı değil bir birini tamamlayan bir bütün olduklarını ispatlıyor.



Zarif ve sade olduğu kadar şık göz alıcı bir nişan yüzüğü sadakatin simgesi olan alyanslar sizin ve aşkınız ile aranızda bir bağ olacak...


Alyans Modası,hanifekayaoffical

İstediğiniz boyutta seçebileceğiniz gibi farklı desenlerden seçerek kendi tarzınızı oluşturabilirsiniz.
Resimdeki bu alyanslar harika ben burdayım dercesine göz dolduruyor,belkide tam size göre...

Alyans Modası,hanifekayaoffical

Bayan alyans'ının etrafındaki taşlar tektaş özelliğini taşırcasına iki yüzük bir arada görüntüsü kazandırmış 2016 yılı imzalı alyansa harika.
Alyans Modası,hanifekayaoffical

Beyaz ve sarı altın bir arda düşünülmüş ince bir işçiliğe sahip oldukları belli,gösterişli alyanslardan
hoşlananlar için tasarlanmış gayet hoş fazlasıyla'da şık alyansta aradığınız bunlarsa eğer?Aradığınız
bu alyanslar. 
Alyans Modası,hanifekayaoffical

Hem sadelik hem de zarafet bir arada düşünülmüş ve uygulanmış...
Alyans Modası,hanifekayaoffical

Tektaş ile alyans bir arada harika zengin ve göz alıcı bir kadının parmağında daha güzelleşecek.
     
Alyans Modası,hanifekayaoffical

Benim favorim hatta bizzat parmağımda şuan çok kibar ve sade sizde sadelikten hoşlanıyorsanız,
o zaman bu tam sizin aradığınız alyans.

Alyans Modası,hanifekayaoffical

2015 alyans modasından bir parça sunmak istiyorum beğenilmeyecek gibi değil,gayet güzel ve
şık sadelikten yana olanlar için bu da farklı bir seçenek.

Alyans Modası,hanifekayaoffical

2015 yılı imzası taşıyan bir alyans daha ben çok beğendim desen ve taşlar bir birini tamamlıyor.

Alyans Modası,hanifekayaoffical
Göz alıcı ve bir o kadarda göz doldurucu diyebilirim sizlere desensiz alyansların modası hiç geçmiyor her dönem yerini koruyor.

Alyans Modası,hanifekayaoffical

Örgü modelli bu alyanslar farklılık arayanlar için bire bir beyaz altın ağırlıklı alyans sıra dışı...

Alyans Modası,hanifekayaoffical
Bu örgü alyansda çok güzel parmağınızda bir ömür dillenecek nitelikte.

Alyans Modası,hanifekayaoffical

Sarı ve beyaz altın bir arada kullanılmış ve taş detaylarıyla süslenmiş.

Alyans Modası,hanifekayaoffical

Son olarakta 2015 yılı imzalı bu tektaşı paylaşmak istiyorum sizlere.Geçmişten günümüze uyarlanmış gibi, güzel ve sadelikten vazgeçemeyenler için ideal bir yüzük olabilir.
Alyans Modası,hanifekayaoffical
Evet şimdilik benden bu kadar ben naçizane kendi beğendiklerimden seçtim sizler için,umarım
sizde beğenirsiniz.Bir sonraki yayında görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Sevgiler :)











                

22 yorum:

  1. örgülü modelleri pek beğendim:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğendiğiniz için sevgilerimle :)

      Sil
  2. Bunların hepsi de çok güzel...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısınız bence'de çok güzeller..:) sevgiler

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ne mutlu beğendiğiniz için teşekkürler :) sevgiler

      Sil
  4. Hepsi çok güzel de senin de kullandığını söylediğine ve en sonuncusuna BA-YIL-DIM :)Çok güzel bir çalışma olmuş emeğine sağlık.Bir de sol taraftan bana bakan bu esmer kıza bayıldım..Çok şeker :)Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğin için bu güzel övgüler içinde ayrıca teşekkür ederim,bu övgüler emeğimin karşılığı ne mutlu bana :) Sevgiler

      Sil
  5. paylaşım için teşekkürler bilgilendirici bir yazı olmuş ayrıca


    http://microsoftteknolojileri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bilgilendirici bulduğunuz için...

      Sil
  6. Ben klasik halka alyansları çok beğeniyorum, ama bunların da hepsi birbirinden şık ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende daima klasikten yanayım ama bunlarda fazla abartı görmediğim için paylaşmak istedim ayrıca beğendiğiniz içinde sevindim :) Sevgiler

      Sil
  7. faydalı bir blog olmuş. takipteyim ve ilgilenenlere önerdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Daha çok yeni bir o kadarda acemiyim elimden geldiği kadar faydalı olmaya özen gösteriyorum yada çabalıyorum öneriniz içinde ayrıca teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  8. bazıları çok hoş ama artık değiştirmem alyansımı sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğiniz için teşekkürler umarım istediğiniz gibi olur :) Sevgiler

      Sil
  9. Bir gün evlenirsem bir alyansım olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ve umarım çok mutlu olursunuz :) Sevgiler

      Sil
  10. Alyansta sade olanları daha hoş buluyorum. Sondaki tektaşa ise bayıldım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim sizinle sadelik modası bitmeyen değişmeyen tek görecelik beğendiğinize memnun oldum :) Sevgiler

      Sil
  11. 2. ve 3. gelinlik gercekten çok hoş. Bu sene straplez moda...

    YanıtlaSil
  12. Benim favorim kalın ve bombeli düz alyanlar.. Asla modası geçmez..

    YanıtlaSil