8 Mayıs 2015 Cuma

Anneler Günü İçin Farklı Hediye Önerileri!

Merhaba 
Hepimiz anneler gününde bir türlü ne alacağımıza karar veremeyiz.
Bende anneler günü için sizlere birkaç farklı hediye önerileri sunacağım.
Size önereceğim fiyat bakımından da uygun hediyeler vereceğim online sitelerde mevcut..

Anneler Günü İçin Farklı Hediye Önerileri!, hanife kaya a'dan z'ye

Annenizin kolyeyi boynuna taktıkça bu günü anımsayacağı güzel ve zarif bir hediye seçeneği.

Anneler Günü İçin Farklı Hediye Önerileri!, hanife kaya a'dan z'ye

Güzel bol köpüklü kahveler içtikçe sizi sürekli anacağı bir fincan takımı.

Bu iki hediyeyi: çiçek sepeti bulabilirsiniz!






                                            İnci gibi annelerimize inci tadında bir kolyeler.



Annenizin her zaman kullanabileceği bir set.
 Bu hediyeleri ise buldumbuldum ' da bulabilirsiniz.


Anneniz için güzel bir hediye olabilir.

                                       
                      Tüm anneler güzeldir.Ama ara sıra da anneler makyaj yapmayı sever.. Fırçalarda makyajın önemli aksesuar'larındandır. Anneniz kendi ismine özel fırçaları kullanırken mutluluk duyar..
                     

                                             
                     Annenizin çantasında yer alacak şık ve kullanışlı bir cüzdan olabilir hediye..




Sizin ve annenizin resminin olduğu göz alıcı ve farlılık yaratacağınız bir telefon kılıfı..

Bu hediyeleri ise hediyekulubu

Bende annelerimizin anneler gününü kutlar, umarım önerdiğim hediye seçenekleri faydalı olmuştur
yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Sevgiler




14 yorum:

  1. Bloğunuz hayırlı olsun... Hediye önerileri çok güzel... Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,beğendiğinize çok sevindim sevgiler :)

      Sil
  2. Önerileri dikkate alacağım.
    Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyor ve sizi takip ediyorum :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yararlı olmuştur yazım,takibiniz için teşekkür ederim. Elbette sevgiler :)

      Sil
  3. Öneriler çok güzel teşekkürler ♥ Bu arada sizin de anneler gününüzü şimdiden kutlarım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, memnun kaldığınıza sevindim :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş :) İlk başta ki kolyeyi sevdim :)
    Blogunuzu blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim yazılarınız gerçekten çok hoş :) Bu da benim blogum gelirseniz sevinirim :)
    http://koredelisiyiz-biz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim hem takibiniz hem de beğendiğiniz için,elbette :)

      Sil
  5. Merhaba :) Çok faydalı bir yazı olmuş çok beğendim blogunuda. Keşif etkinliğinde gördüm seni ve takip ediyorum :) Banada bekliyorum www.beautybygizzy.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yayınımı ve bloğumu beğendiğiniz için teşekkür ederim, tabii ki :)

      Sil
  6. Merhaba, blog tavsiyesi vesilesiyle geldim blogunuza ve takibe aldım, hayırlı ve uzun ömürlü olsun dilerim..Bende blogumda görmek isterim sizi, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkürler güzel dilekleriniz için umarım uzun ömürlü olur.Elbette sevgiler :)

      Sil
  7. merhaba blogunu keşif etkinliğinde gördüm takibindeyim:) banada beklerim :) http://pembeminikmutluluklar.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba teşekkür ederim,bende bloğunuzu ziyaret edeceğim sevgiler. :)

      Sil