29 Mayıs 2015 Cuma

2015 Oturma Grupları

Merhabalar
 dekorasyon bölümümüzde ilk yayınım da size yeni sezon oturma gruplarından sizler için seçtiğim ve beğeneceğinizi umduğum görsel bir şov tadında bir çalışma yaptım.O kadar çok seçenek
var'ki takdir edersiniz'ki hepsini bir seferde mümkün değil o yüzden size imkan oldukça bölüm,bölüm
sunacağım.Bu ilk dekorasyon yayında oturma gruplarından başlamak istedim, ileri ki yayınlarda banyo'dan, perdeye daha neler var neler belkide sizin için bir fikir alış verişi olacak.Malum düğün sezonu da açıldı halen ne alacağına karar verememişler olabilir ve eskiyen yada eşyalarını uzun zamandır kullandığı için sıkılanlar için aydınlatıcı olacağını umarım fikir
tadında...

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Nasıl çok bir köşe takım ferahlatıcı bir görünüme sahip olduğunu düşünüyorum.Sizde bordo rengini
seviyorsanız belkide sizin için ideal bir takım olabilir.

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Çiçek desenli bu grupta kendini fazlasıyla gösteriyor içiniz açılacak misafirleriniz bu koltuklardan
kalmak istemeyecek...

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

2015 yılı kıyafetlerde olduğu gibi dekorasyon modası' da renkli olacak bordo hakimiyeti daha 
çok göze çarpıyor salon veya oturma odanız için güzel ve zengin bir takım olacak.

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical
Halısıyla sehpasıyla birbirini tamamlayan bu grup da çok amaçlı ve kullanışlı olduğunu belli,
ediyor özellikle koltukların yanlarındaki raflara derginizi, kahvenizi rahatlıkla koyabilirsiniz.
Ayrıca resimde göründüğü üzre sizde dekoratif eşyalarla farklı bir görüntü sağlayabilirsiniz...

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Bordo rengin hakim olduğunu söylemiştim sizlere buda salon için harika bir seçim olabilir.

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Bu köşe takım sadelikten hoşlanan hatta vazgeçemeyenler için sade olduğu kadar bir 
o kadarda şık olduğu belli ayrıca temizlik sırasında ayaklı bir köşe takım olduğu için 
kendinizi yormadan koltukların altında kalan kısmı rahatça temizliyebilirsiniz.. 

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Harika bir uyum içindeki bu kanepe ve duvar boyasının da aynı rengin açık tonuyla
oluşu bir bütünlük katmış desem yanlış olmaz...

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Sıcacık bir takım sade ve zarif evinize yorgun argın geldiniz çayınızı yada kahvenizi
yapıp ayaklarınızı uzatarak yudumlayacağınız bir köşe takımı...

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Perdesiyle mükemmel bir uyum içinde fazla söze gerek bırakmayan bir köşe grup.

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

Renkli renkli yastıklarıyla kendini tamamlamış iç açıcı bu köşe takım evinizle ve sizinle bir bütün
olmak ister gibi ne dersiniz size de öyle gelmedimi?

2015 Oturma Grupları, hanifekayaoffical

fokus oturma gurubuysa aradığınız bu takım tam size göre tv seyrederken uzanarak büyük keyif alacağınız şahane bir takım...

Evet şimdilik benden bu kadar ileri ki zamanlarda dekorasyon bölümü için yayınlarıma devam edeceğim.Farklı seçeneklerle perdeden tutun halıya,banyoya ,yatak odası takımlarına kadar
süren bir çalışma olacak her zamanki gibi umarım faydalı ve aydınlatıcı bir çalışma olmuştur.
Kendinize iyi bakın sağlıkla kalın ve tabi ki takipte kalın...
Sevgilerle :)












15 yorum:

  1. L şeklindeki oturma gruplarını seviyorum ama ne yazık ki evimde uygulamak mümkün değil :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bir gün eviniz istediğiniz gibi müsait olur sizde gönlünüzce istediğiniz takımı alırsınız önce sağlık sevgilerle:)

      Sil
  2. 1 ve 4 numaraları çok beğendim.. Rahatlık sezdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rahatlık ön planda, beğendiğinize sevindim hepsi birbirinden güzel ve şık takımlar sevgiler :)

      Sil
  3. üstten 4. fotoğraftaki pembiş takımla aşk yaşıyorum şu an :) pembe aşkına müthiş ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sizi anlatıyor demekki ben eşyaların insanları anlattığına inanıyorum beğenmenize sevindim teşekkürler :)

      Sil
  4. Köşe koltuklar benimde favorilerim arasında ama malesef yerim uyğun olmadığı için alamıyorum.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Çok zevkli seçimler olmuş.

    YanıtlaSil
  6. hepsi şık ve güzel 1,4 de beyendim ama seçiçim 7 den yana olur

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, açık renk,geniş köşe takımları çok rahat ve çok hoşuma gitti. Ne iyi düşünmüşsünüz biraz değişiklik oldu, mobilya beğendik. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ne mutlu bana beğendiğiniz için teşekkür ederim.Sevgiler :)

      Sil
  8. Hepsi ayrı ayrı güzel, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Hanife Hanım :)
    Türkiye'nin ilk çoklu sosyal alışveriş platformu buypasa.com çok yakında açılıyor; oturma odası gruplarında inanılmaz indirimler sizleri bekliyor. Detaylı bilgiye http://sanalpazar24.net adresinden ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil