24 Mayıs 2015 Pazar

Güneş Kremleri Ve Tavsiyelerim!

Herkese ve yaza merhaba

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

Sonun da yaz geldi çok nazlansa da yazı zorla da olsa getirdik.
Hepimiz güneşi seviyoruz kemik sağlığımız için de faydaları büyük,ama faydaları kadar her şeyin olduğu gibi güneşinde herkesin bildiği gibi zararları mevcut.

Burada da imdada güneş koruyucu kremler yetişiyor korumasız cilt güneş ışınlarına direk maruz kaldığı için ciltte lekeler ve erken yaşlanma belirtileri ortaya çıkıyor.

Yüzünüze uygulayacağınız güneş kreminin yüz için olanını tercih edin,böylelikle daha faydalı olduğunu görüceksiniz alırken mutlaka buna dikkat edin. 

Cilt tipinize uygun kaliteli güneş koruyucu ürünleri kullanmaya özen gösterin.

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

Unutmayın ki her cildin tipi farklı olduğu için,cildinize uyan faktörü öğrenmek için
bir cildiye hekimine danışın.

Güneş kremleri kullanırken ekstradan bir nemlendirici kullanmayı unutmayın, ve dışarıya çıkmadan en az 15 dakika önce güneş kreminizi uygulayınız ki güneş kremi işlevini gerçekleştirsin, 4 saatte bir yenileyin güneşe karşı hassas bir cilde sahip iseniz 50 faktör güneş kremini yaz ve kış kullanın..

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

Güneş kremleri için sizlere tavsiye edebileceğim bir kaç bilindik marka önereceğim.

Bu güneş kremlerini kozmetik mağazaların da, eczaneler de, ve online alış veriş sitelerinde bulabilirsiniz.

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları


Bu üç ürünü kullanmadım ama sizlere gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim.
Bu ürünleri makyajtrendi ve kozmela 'da bulabilirsiniz üstelik yaz için şu an indirim de.

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

Solante güneş kremini yaklaşık 1 yıldır kullandım, 50 faktör korumaya sahip, 150 ml kolay kolay bitmeyen bir ürün. Cilde mat bir görüntü sağlıyor, 4 saatte bir yenilenmesi gerekirken ben 1-2 saatte yenileme ihtiyacı duyuyorum fiyat olarak pahalı bir ürün ve özelliklerine göre şahsen tavsiye etmiyorum ama ciltten cilde değişiklik gösterebilir.

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

Şu an kullandığım gayet memnun kaldığım fiyat olarakta uygun garnıer ambre solaıre 50 faktörlü güneş koruyucusu 4 saatte bir yenileme ihtiyacı duyuyorum cilde ekstradan bir aydınlık katıyor düzenli olarak kullandığım için yeni leke oluşumunu engelliyor pürüzsüz bir görüntü sağlıyor ve suya dayanıklı, cildinize tavsiye edebileceğim bir ürün.Ben watsons'tan aldım ama her yer de rahatlıkla bulabileceğiniz bir ürün.

hanifekayaoffical,güneş kremleri ve faydaları

Avon sun + serisine ait 30 faktörlü yüz için olan bir güneş kremi, çantanız da kolaylıkla taşıyabileceğiniz minik bir ürün 2 saatte bir yenileme ihtiyacı duyabilirsiniz,yağlı bir cilde sahip iseniz kullanmanızı tavsiye etmem kaygan bir yapıya sahip olduğu için cildi olduğundan daha yağlı gösteriyor.

Umarım işinize yarayabilecek faydalı bilgiler vermişimdir,okuduğunuz için teşekkür ederim yorumlarınızı bekliyorum..
Sevgiler

27 yorum:

  1. Sanırım bu sene ben Bioderma deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bioderma'da güzel bir marka, şimdiden güzel günlerde kullanın:)

      Sil
  2. Evet cok guzel bilgilendirmissiniz tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için ben teşekkür ederim,umarım faydalı olmuşumdur.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Evet güzel bir marka aradığınızı karşılıyorsa ötesi yok sevgiler.

      Sil
  4. Avon ve Garnier benim cildimde sivilcelenme yapmıştı :( Şu ana kadar güneş koruyucular içinde en memnun kaldığım ürün Solante... Tek geçerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten yazımda'da belirtmiştim cilt tipine göre ürünler farklılık gösterebilir,bende kullandım ama Garnier'dan daha çok memnun kaldım.Sevgiler

      Sil
  5. oriflame kullandım gecen yıl. bu yıl daha karar veremedim açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım aradığınız ürünü bulursunuz,teşekkürler:)

      Sil
  6. teşekkürler canım detaylı bilgilendirme işe yarayacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ilginiz için,sevgiler :)

      Sil
  7. bu sene hamilton, avene ve mustela kullanacağım bakalım..

    YanıtlaSil
  8. yaz geldi ve güneş kremleri artık daha bir önem kazandı... Teşekkürler..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ben teşekkür ederim ilginiz için :)

      Sil
  9. Yol gösterici bir yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğendiğiniz için faydalı olmuşsam ne mutlu,sevgiler :)

      Sil
  10. Tam da zamanı, ne alsam diye düşünüyorum, bilgiler için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım aydınlatıcı olmuştur.İlginiz için teşekkürler :)

      Sil
  11. çok dikkat etmek lazım, bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim,umarım bilgiler faydalı olmuştur.Sevgiler :)

      Sil
  12. Ben biodermadan cok memnunum grrcekten tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bir marka denemeyi düşünebilirim fakat şuan kullandığım üründen'de çok memnunum.Sevgiler :)

      Sil
  13. Niveanın sprey formullerini çok seviyorum ben, garnierin yüz için olan kremini seviyorum bir de.Tatil geldi aklıma güneş kremi deyince!
    Bize de uğrayın, sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nivea'nında kullandım ama garnier'dan daha memnun kaldım cildimdeki lekelerin azaldığını yeni lekelere izin vermeyişi işte aradığım güneş kremi bu dedirtiyor,elbette sevgiler :)

      Sil
  14. ben de uzun yıllar avene kullandım şimdi de la roche posayi denemek istiyorum umarım ondan da memnun kalırım :) bu arada bloğuna izleyici olarak katıldım sen de bana gelirsen çok mutlu olurum :)
    http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/ sevgiler..

    YanıtlaSil