13 Mayıs 2015 Çarşamba

Gittii Gittii Çamaşır Makinem!

Merhaba,

hanifekayaoffical, gittii gittii çamaşır makinem



hanifekayaoffical, gittii gittii çamaşır makinemBu gün size kireç çözücünün çamaşır makinemiz için ne kadar önemli olduğu hususunda bir kaç bilgi vermek istiyorum.Öncelikle bir kaç gün önce çamaşır makinemle aramızda bir sorun yaşadık,inanılmaz sesler çıkardıktan sonra altından su çıkması da cabası oldu gecenin yarısı temizlik yaptıktan sonra anladım ki savaşı çamaşır makinem kazandı,her neyse ertesi gün servisi aradım inanılmaz ama aynı gün geldiler şöyle bir makineyi kontrol ettikten sonra bana ilk etapta 480 lira masraf çıkardılar bu arada servis ücreti hariç oturduğum bölgede sularda fazla kireçli olunca bende bir yıldır kireç çözücü kullanmadığım için kireçten kaynaklanan bir arıza olduğunu bazı parçaların değişeceğini söyleyince adam, şok oldum.Ben aslında elektronik eşyalara fazlasıyla dikkat eden biri olarak nasıl kendi ihmalkar'lığımın kurbanı olduğumu anlayınca çok üzüldüm.Sadece 1 yıldır kullanmıyordum oysa kireç çözücüyü siz siz olun makinenizi ihmal etmeyin bu gün bir makine almak maddi olarak hiç kolay değil.Makinenizin kıymetini bilin bir yığın çamaşırla bir anda ortada kalabilirsiniz...

hanifekayaoffical, gittii gittii çamaşır makinem

Kireç çözücüde benim size tavsiyem calgon evet biraz pahalı ama en iyisi!
Sevgi ve Sağlıkla kalın,görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder